Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T17:39:35+01:00
Wulkanizm, naturalne pożary, organizmy żywe
2 5 2
2009-11-03T17:41:04+01:00
Naturalne źródło dwutlenku węgla stanowią:
- wulkanizm,
- naturalne pożary,
- organizmy żywe.
2 4 2
  • szym
  • Początkujący
2009-11-03T17:59:24+01:00
-wydychanie przez żywe organizmy
-powstaje podczas spalania drzewa węgla ropy itp.
-przemysł gospodarstwa domowe
3 3 3