Odpowiedzi

2010-04-11T10:29:55+02:00
Świąteczne porządki,Święconka,Szukanie zajączka,Wielkanocne jajo
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T10:30:25+02:00
-Święcenie palemek
-Świąteczne porządki
-Topinie Judasza
-Wielkie Grzechotanie
-Pogrzeb żuru
-Wieszanie śledzia
-Święconka
-jeżeli w Wielką Sobotę obmyjecie twarz w wodzie, w której gotowały się jajka na święconkę, to znikną piegi i inne mankamenty urody!
-Wielka Niedziela – dzień radości
-Lany poniedziałek, śmigus-dyngus, święto lejka
-Szukanie zajączka
-Wielkanocne jajko
-