Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T10:36:32+02:00
Bycie dojrzałym oznacza branie odpowiedzialności za swoje czyny, bycie świadomym wielu spraw, takich jak np. możliwość w braniu udziału w wyborach, umiejętność życia w społeczeństwie. Jest to także uznanie i przestrzeganie obowiązujących nas praw.
1 5 1
2010-04-11T10:38:51+02:00
Być dojrzałym to znaczy przede wszystkim brać odpowiedzialność za swoje czyny.
Nie zwalać winy na kogoś innego tylko brać swoje postępki na własną klatę.
Człowiek dojrzały staje się zapewne gdy zakłada rodzinę i musi o nią dbać, zapewnić im byt i bezpieczeństwo. Jednak już od najmłodszych lat możemy kształtować swoją dojrzałość przez nie obrażanie się na osoby z bliskiego otoczenia tylko rozmowę o tym co czujemy z pozoru wydaje się to niemożliwe ale każdy człowiek nawet najmłodszy który dopiero wkracza w swoje życie ma coś na sercu.


1 5 1