Jesteś Boskim posłańcem i musisz dostarczyć wymienionym w tabeli bogom ich atrybuty. Uzupełnij tabelę, wpisując atrybuty, które przekażesz każdemu z nich. Wpisz także dziedziny życia, którymi się opiekowali.

Bóg/bogini Atrybut Dziedzina

Zeus
Posejdon
Hades
Demeter
Apollo
Artemida
Dionizos
Ares
Persefona

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T17:43:38+01:00
Zeus-piorun -prawo
Posejdon-trójząb-woda i oceany
Hades-Berło i klucze -władca podziemi
Demeter- kłos zboża -płodności, urodzaju, rolnictwa
Apollo-kołczan, łuk, łabędź, jastrząb-Uważany za boga piękna, światła, życia, śmierci, muzyki, wróżb, prawdy, prawa, porządku, patrona sztuki i poezji, przewodnika muz
Artemida- łuk istrzały -bogini łowów, zwierząt, lasów, gór i roślinności
Dionizos - bluszcz, kiść winogrona -bóg urodzaju i winorośli
Ares- miecz i tarcza -bóg wojny
Persefona- pochodnia lub mak-władczyni świata podziemnego i opiekunka dusz zmarłych
34 3 34
2009-11-03T18:13:45+01:00
Zeus - bog bogów - piorun,
Posejdon - bóg mórz i oceanów - trójząb
Hades - bóg podziemi - berło i klucze
Demeter - bogini urodzaju - kłosy zboża
Apollo - bóg piękna, światła, życia, śmierci, muzyki, wróżb, prawdy, prawa, porządku - kołczan, łuk
Artemida - bogini łowów - łania
Dionizos - bóg wina - kiść winigrona
Ares - bóg wojny - wilk
Persefona - opiekunka dusz zmarłych - kłosy
26 3 26