Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T17:45:47+01:00
Nikt, kto wierzy w Boga nie zaprzeczy że dar życia jest największym i najpiękniejszym darem otrzymanym od Stwórcy. Nikt również, kto widział radość rodziców widzących po raz pierwszy swoje nowo narodzone dziecko nie może twierdzić, że ich radość nie jest ważna i godna ochrony. Rolą nas wszystkich jest chronić życie i błogosławić tym, którzy je dają. Pamiętać jednak musimy, że każda i każdy z nas podlegają boskiemu prawu natury.
2 5 2
2009-11-03T18:27:20+01:00
Życie jest darem bo niektórzy je dostają na moment. A my możemy żyć. Czasem widać pędzące auta ktore mogą sie rozbić albo przechodzącego czlowiego przez jezdnie który nie patrzy że jedzie auto . W każdej chwili może coś sie nam stać. Więc powinnismy zwracać uwagę osobą które nie patrza na jezdnię. Lub szybko jeżdżą.
1 5 1