Odpowiedzi

2010-04-11T13:16:15+02:00
Dane:

a=6√2
d=a√2=

obliczenia:

P kwadratu= 6√2*6√2=√72
Obw kwadratu= 6√2*4=√288=4√18

P kpła opisanego na kwadracie = P=πr²=π×4²=16π
Obw koła opisanego na kwadrace = l=π×d= π×6√2=6√2π

P koła wpisanego w kwadrat= πr²= π×(5,5)²=30,25π
Obw koła wpisanego w kwadrat= π×d= 5,5π

pewna tego nie jestem, bo jestem "nowa". ale mam nadzieję, że jest dobrze. Pozdrawiam.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T13:22:11+02:00
Dane :
a=6 √2

Szukane:
P kwadratu=?
Ob kwadratu=?
P koła opisanego=?
Ob koła opisanego=?
P koła wpisanego?
Ob koła wpisanego?

P kwadratu=a²
P kwadratu=(6√2)²=36*2=72

Ob kwadratu=4a
Ob kwadratu=4*6√2=24√2

P koła opisanego=πR²
R=0,5 d
d=a√2
d=6√2*√2=6*2=12
R=0,5 *12=6
P koła opisanego=3,14*6²=3,14*36=113,04

Ob koła opisanego=2πR
Ob koła opisanego=2*3,14*6=6,28*6=37,64

P koła wpisanego=πr²
r=0,5 *a
r=0,5*6√2=3√2
P koła wpisanego=3,14*(3√2)²=3,14*9*2=3,14*18=56,52

Ob koła wpisanego=2πr
Ob koła wpisanego=2*3,14*3√2=6,28*3√2=18,84√2