Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T12:56:59+02:00
W 1956 r umiera Józef Stalin oraz system komunistyczny rozluźnia sie ponad to zostają ujawnione zbrodnie stalinowskie. System sowiecki ma się ku końcowi. Ludzie zaczynają sie buntowac przeciw wadzy. W polsce w tym samym roku umiera Bierut następuje zmina pierwszego sekretarza. te stanowisko obnejmuje Edward Ochab.

1979 - Puierwsza pielgrzymka Jana Pawła do Polski. Komunizm w Polsce kuleje. Papież przemawia do ludzi którzy łączą sie i stają przeciwko władzy. Padaja w warszawie słynne słowa "Niech Duch stąpi Duch Twój i odnowi oblicze ziemi tej ziemi" Rok później powstaje związek Solidarmnośc a komunizm w krótko po tym upada.
  • Użytkownik Zadane
2010-04-11T12:57:22+02:00
Odebrano nam kilka miast np Lwów,Wilno,a zyskaliśmy północny zachód i mazury wyszliśmy z komunizmu,nasz Jan Paweł 2 został papieżem.Jest mniej województw.35% ludzi może głosować eszte głosy sejm.