Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T17:45:50+01:00
Nazaret
Adam
Babilonia
Ołtarz
Żydzi
Eucharystia
słoŃce
teStament
Tora
JachWe
Opłatek
Różaniec
ChÓr
PapieŻ
Apostołowie
laciŃski
Cerkiew
Ofiara
Według
Ewangelia


Miejsce narodzin Chrystusa
Imię pierwszego człowieka stworzonego przez boga
gdzie przesiedlano mieszkaańców jerozolimy
główne miejssce w kościele
lud zamieszkujący jerozolime
przyjmowana podczas mszy św
nowy i stary....
pierwsze pięć ksiąg starego testamentu dal żydó
bóg w którego wierzą żydzi
czym łamiemy się podczas wigilii
nabożeństwa odmawiane przez cały padziernik
miejsce w kościele gdzie są organy
głowa kościoła katolickiego
pierwsi głosiciel słowa bozego
jezyk w ktorym odprawiano msze swiete
inabozenstwa w kosciele katolickim
nazwa kosciola prawoslawnego
datki zbierane w kosciele
ewangelia .... sw.lukasza
czytana podczas mszy swietej
6 4 6
2009-11-03T19:08:56+01:00
tajemNice
Św. M Ateusz
Biblia
NOe
krzyŻ
MEsjaszem
nabożeŃstwa
Syn
Testament
ChWalebna
kOściół

KacpeR
mÓdlmy
wieŻa
KomuniA Św.
LicheŃskiej
koCha
pOtop
Wiara
ChrzEst
1. Są Radosne,Światła,Bolesne i Chwalebne
2. Jeden z auorów Ewangeli
3. Inaczej Pismo Święte
4. Zbudował arkę
5. Umarł na nim Jezus
6. Jezus za\wany był także .......
7. Różaniec, koronka , litania to ......
8.Jezus to ..... Boga
9. Jest Stary i Nowy
10. Czwarta Tajemnica Różańca Świętego to Tajemnica...
11.Przychodzimy do niego co niedzielę na Mszę Świętą
12. Imię jednego z Trzech Króli
13. Ksiądz mowi do wiernych:.......... się
14....... Babel
15. Przyjmujemy Ją podczas Mszy Św. , jeżeli nie zgrzeszyliśmy
16. Kościół pod wezwaniem Matki Bożej ....... znajduje się w Licheniu.
17. Pan Bóg bardzo nas ...... , dlatego zesłał na Ziemię Jezusa
18. Pan Bóg zezłościł się na s\człowieka i zesłał ......., który zalał cała Ziemię wodą
19. Katolicyzm to nasza ......
20. Pierwszy skarament

Drukowanymi literami napisane zostało hasło
7 4 7