Odpowiedzi

2010-04-11T10:54:06+02:00
Dziękuję ci Chryste za przynależność do kościoła, a Ciebie Duchu święty proszę o mądrość i światło chroniące przed zawodniczą działalnością sekt, ponieważ wieże tylko w jednego Boga .
Amen
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T10:56:35+02:00
Ojcze nasz, który jesteś w niebie , chce ci podziękować za to, że przyjąłeś mnie do swojego kościoła.Dzięki tobie Jezu Chryste mogę być dobrym człowiekiem. Włączając mnie to Kościoła Świętego uczyniłeś mnie Dzieckiem Bożym i Otworzyłeś bramę Do Królestwa Bożego.

Duchu Świety , który oświecasz serca i umysły nasze proszę cie o mądrość i światło chroniące przed zwodniczą działalnością sekt. Dzięki tobie mogę uczyć sie i Myśleć.

<-- no nie wiem coś taiego . sformułuj to jakoś faj nie dodaj kropki prze3cinki . i może coś wyjdzie ;) pzdr. ;*
2 4 2