Odpowiedzi

2009-11-03T17:48:09+01:00
Danusia
,, przecudna podobna do jakowejś figórki z kościoła, jak anioł . Nie widziały takiej ludzkie oczy ''

,,na głowie miała wianeczek, włosy puszczone po ramionach , suknię niebieską i czerwone trzewiczki z długimi końcami.

'' zdawało mu się że już ją niegdyś widział ale nie pamietał czy we śnie czy gdzieś w krakowie na szybie koscielnej ''


Jagienka

' wszystko w niej było piękne: i i wysmukła postawa i szerokie ramiona, i piersi jak ze skały wykłute, iczerwone usta, i modre oczki bystro patrzące''

40 3 40
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-03T17:50:11+01:00
Danusia;
-"(...)a on położył zgrzybiełą ręke na jej złotych włosach(...)"
-'Na głowie miała wianeczek, włosy puszczone po ramionach, suknie niebieską i czerwone trzewiki z długimi konicami. Stojąc na ławce, wydawała się małym dzieckiem, ale zarazem przecudnym jakby jakowaś fidurka z kościoła albo z jasełeczki."
-"Danusia siadała na miejscu pani i chciła przy tym zachować powagę, ale modre jej oczka śmiały się(...)"
Jagienka;
-"W rozpuszczone od pędu włosy powszczepiały jej się chmielowe szyszki; twarz miała rumianą jak zorca, na piersiach rozchełstaną koszulę, a na koszuli; serdak wełnę do góry"
-"Jakgienka z natury harda, skora do wyśmiewania stawała się stopniowo z nim coraz pokorniejsza, zupełnie jak służka(...)"
-"Oto na chybkim sroczku sadziła u nim siedząc po męsku, dziewczyna z kuszą w ręku i oszczepem na plecach"

Podawała nam to pani. Mam nadzieję, że pomogłam i pozdrawiam ;)
77 4 77