Cześć, sprawdźcie mi błędy, przetłumaczcie i możecie dodać coś od siebie :D

Mein bester Freund heißt Filip und er ist 14 Jahre alt. Er wohnt in Chodzież. Wir gehen in dieselbe Klasse. Wir kennen uns seit 7 Jahre. Er ist sportlich. Er ist groß, hat schwarz Haare und braune Augen. Er spielt sehr gut Fußball. Filip ist inteligent, nett und freundlich. Er trägt gern eine Jeanshose und einen Blouse. Ich fühle mich sehr gut in seiner Gegend. Filip ist mein bester Freund, den ich kann mich auf ihn verlassen.

2

Odpowiedzi

2010-04-11T10:53:46+02:00
Mój najlepszy przyjaciel nazywa się Filip i ma on 14 lat. Mieszka w Chodzieży. Chodzimy do tej samej klasy. Wiem , przez 7 lat. Jest sportowcem . Jest wysoki, ma czarne włosy i brązowe oczy. Gra bardzo dobry futbol. Filip jest inteligentny, miły i przyjazny. Lubi nosić dżinsy i bluzkę. Czuję się bardzo dobrze na jego terenie. Philip jest moim najlepszym przyjacielem, że mogę polegać na nim.



Meine beste Freundin namens Philip und er ist 14 Jahre. Er lebt in Chodzież. Wir gehen in die gleiche Klasse. Ich weiß, für 7 Jahre. Es ist ein Athlet. Es ist groß, hat schwarze Haare und braune Augen. Ein sehr gutes Fußballspiel. Philip ist ein intelligenter, nett und freundlich. Sie mag Jeans und einer Bluse tragen. Ich fühle mich sehr wohl in seinem Bereich. Philip ist mein bester Freund, den ich auf sie verlassen kann.



dobrze to napisałaś nie było żadnych błedów
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T10:59:13+02:00
Mój najlepszy przyjaciel nazywa się Filip i ma on 14 lat. On mieszka w Chodzieży. Chodzimy do tej samej klasy. Znamy się od 7 lat. On jest sportowcem. On jest duży, ma czarne ma włosy i piwne oczy. On gra bardzo dobrze w piłkę nożną. Filip jest inteligentny, ładny i miły. On nosi z przyjemnością dżinsy i Bluzę. Czuję się bardzo dobrze w jego okolicy. Filip jest moim najlepszym przyjacielem, którego mnie nie opuścił.

dobrze masz napisane , ale ja bym napisała ,że filip to mój przyjaciel najlepszy na świecie, którego nigdy nie opuszcze w potrzebie .[Filip ist das mein bester Freund in der Welt, den werde ich niemals in einer Bedürfnisse senken. ] wydaje mi się, że to by było najlepsze zakończenie tego wypracowania.
1 5 1