Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T10:53:17+02:00
Zgadzam się z twierdzeniem, że nic nigdy nie zastąpi człowieka. Jest on po prostu niepowtarzalny, nie do zastąpienia. Nie chodzi tu o jego wydajność. Ważne jest, że człowiek w przeciwieństwie do maszyn ma duszę i rozum, którego nie zastąpią tryby. Jest on kreatywny, potrafi się rozwijać. Jest na pewno o wiele lepszą inwestycją niż maszyny.
10 4 10
2010-04-11T10:54:42+02:00
Nic nie zastąpi człowieka. W szczególności roboty. Człowiek ma uczucia. Może kochać, czynić dobro. Roboty nie mogą zastąpić ludzi bo przecież one nie mają uczuć. Mogą się zepsuć. A człowieka może spowolnić tylko choroba lub śmierć.
9 4 9