Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T10:58:53+02:00
Nowe Miasto-nowomiejski
Nowy Targ-nowotarski
Nowy Bytom-nowobytomski
Nowy Rok-noworoczny
głębokie morze-głębokomorski
stary zakaz-starozakazany
średni metraż -średniometrażowy
1 5 1
2010-04-11T10:59:59+02:00
Nowe Miasto - nowomiejski
Nowy Targ - nowotarski
Nowy Bytom - nowobytomski
Nowy Rok - noworoczny
głębokie morze - głębokomorski
stary zakaz - starozakazowy (to jakiś dziwny przykład)
średni metraż - średniometrażowy