Odpowiedzi

2009-11-03T17:44:57+01:00
Zawiadomienie!!!
W dniu 3 XI2009r o godz. 24.00 odbedzie sie spotkanie czarodziejów i czatownic przy osiedlowym trzepaku.
Wszystkie czarodzieje i czarownice serdecznie zapraszamy.
Wasz wódz
12 3 12
2009-11-03T17:47:26+01:00
Zawiadomienie
Jutro przy osiedlowym trzepaku odbędzie się spotkanie czarodziejów. Wszyscy mają przyjść w odpowiednim do okazji stroju. Będzie narada na temat Halloween. Nie zapomnijcie mioteł.
Zarząd Osiedla
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T17:48:02+01:00
Zawiadomienie!
Serdecznie zapraszamy na spotkanie czarodziejów i czarownic przy zielonym trzepaku koło śmietnika. Gwarantujemy rozpatrzenie spraw dotyczących Waszych mioteł i magii oraz objadanie się resztami ze śmietnika! Przylećcie na tych najnowszych miotłach 2009 ,,Turbo" i zabierzcie swoje śmieszne kapelusiki oraz różdżki.

Krystyna Celinowska & Spółka
26 4 26