Odpowiedzi

2010-04-11T11:03:20+02:00
Madryt 4 stopnie E , 12:00 (górowanie)
Olsztyn 21 stopni E.

21 stopni E - 4 stopnie E = 17 stopni.
17 * 4 = 68 minut.

12:00 + 1h 08 min = 13:08.
2010-04-11T11:06:17+02:00
21-4=17
17stopni=1 godz. 8 min.
12h+1h8min.=13:08
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T11:08:34+02:00
"-stopień
'-minuta
21"-4"=17"
17"*4'=68'
68':60'=1h08min
12;00+1h08min=13;08

Odp.W Olsztynie jest godzina 13;08.