Odpowiedzi

2010-04-11T11:12:31+02:00
DROGA KINGO!!

W tym liście chce Ci opowiedzieć wszystko o moim gimnazjum.
Na początku listu bardzo za tobą tęsknie. Jest mi bardzo nudno w tym nowym gimnazjum bo nie mam tu kolegów ani koleżanek. Moje gimnazjum jest bardzo duże i gdybys tu przyjechałą nie trafiłabyś. Czuję się tu bardzo dobrze. Moja wychowawczyni uczy języka angielskiego i jest dla mnie bardzo miła. Jest tu bardzo dużo fajnych rzeczy. Jest tu nawet basen do którego chodzimy gdy jest ciepło na wychowaniu fizycznym. U nas nie ma takich bajerów jak tu. Nie można u nas wychodzić poza szkołę a tu można. Najważniejsze dla nauczycieli jest to żebyśmy trafili do klasy na czas. Czuję się tu bardzo fajnie i myślę że ty też byś się tak czuła.
Pod koniec mojego listu bardzo gorąco wszystkich was pozdrawiam i bardzo za wami tęsknie.

Aga.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T11:23:10+02:00
............ 11.04.2010
Cześć Kasiu !
Co u Ciebie ? Jak Ci idzie w szkole ? Radzisz sobie ?
U mnie wszytsko wporzadku. W gimnazjum jest strasznie ciężko, gdyż poziom w mojej szkole jest bardzo wysoki. Towarzystko tutaj jest naprawde świetne. Niektórzy radzą sobie o wiele lepiej niż ja. Pomagają mi. Są dla mnie bardzo mili. Wspólnie przygotowujemy się do egzaminu gimnazjalnego zostając po lekcjach dwie godziny dłużej. MAteriału do przerobienia jest bardzo dużo, ale idzie nam bardzo sprawnie. Egzamin tuż, tuż. Odezwę się później jak mi poszło.
Koniecznie odpisz. Czekam z niecierpliwością .

Pozdrawiam,
Kasia

nie wiem czy Ci się spodoba. Mam nadzieję że chociaz troszkę pomogłam ;]