Odpowiedzi

2010-04-11T11:12:48+02:00
.Myślę że do mycia ciała stosujemy mydła ponieważ ono nie posiada środków jak sama nazwa mówi detergenicznych.dlatego też nie udzkadzają skóry
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T11:17:37+02:00
Do mycia ciała używamy mydła a nie detergentów ponieważ detergenty to szkodliwe środki które zawieraja trujace substancje mogące uszkodzić nasza skore... mydła sa delikatne....
2 4 2
2010-04-11T11:21:12+02:00
Poniewaz detergenty to przewaznie srodki zrace natomiast mydlo jest bardziej delikatne

licze na naj;)
2 4 2