Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T11:13:59+02:00
Ponieważ na takiej wysokości zawartość tlenu w powietrzu znacznie się zmniejsza.
40 4 40
2010-04-11T11:16:10+02:00
Ponieważ razem z wysokością powietrze jest bardziej rozrzedzone,zatem jest mniej tlenu,a alpinista nie ma czym oddychać
26 4 26
2010-04-11T11:16:20+02:00
Wspinając się na taką wysokość ciężko jest odychać gdyż im wyżej powietrze jest coraz rzadsze.
24 4 24