Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T11:27:09+02:00
Przedstawiciele:książe Adam Jerzy Czartoryski zaś po jego śmierci jego syn Władysław Czartoryski, Zamoyski, Bystrzonowski, Barzykowski, arytokracja, bogata szlachta.


chcieli by Polska była monarchią konstytucyjną, opartą na Konstytucji 3 Maja.
przywrócenie rodakom praw przyznanych przez kongres wiedeński
wywarcie wpływu na brytyjski parlament by zajął się sprawą Polski.
6 3 6
2010-04-11T11:27:23+02:00
Zwolemmicy ugrupowania opowiadali sie za odrodzeniem Polski jako monarhi
konstytucyjnej sądzili ze odzyskanie niepodległosci bedzie realne za pomoca wstawiennictwA ZACHODNICH KRAJÓW eUROPY


ZWOLENNICY
kSIĄŻE aDAM cZARTORYSKI JEGO SYN wŁADYSŁAW
4 4 4