Napisz kilka zdań o sobie. Postaraj się odpowiadań na poniższe pytania... :
1. What do you eat and drink???
Polska odpowiedź : Ja lubię jeść frytki i pić colę.

2. Are you a vegetarian?
Polska odpowiedź : Ja nie jestem wegetarianinem.

3. Do you like fast food???
Polska odpowiedź : Tak ja lubię fast - foody.

4. Do you often exercise???
Polska odpowiedź : Ja dosyć czeęsto ćwiczę.

5. What sports do you practise???
!!! Tu może być obojętnie jaki sport!!!! Może być, że lubię grać w siatkówkę.



Z góry dziękuję!!! =)

2

Odpowiedzi

2010-04-11T11:28:58+02:00
1 I'd like eat a fries, and drink cola
2 No I'm not a vegetarianin
3. Yes, I like fast foods
4. Yes i often Exercise
5. I Practise Basketball

Mam nadzieje, że pomogłem ;]
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T11:29:15+02:00
1. I like to eat Chips and drink Cola.
2. I am not a vegetarian.
3. Yes, I like fast-food.
4. I quite often chasten.
5. I like to play volleyball.
14 3 14