Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T11:34:37+02:00
Park Narodowy Yellowstone, Wyoming, USA, • Islandia, • Wyspa Północna, Nowa Zelandia, • Kamczatka, Rosja, • El Tatio, Chile, • Unmak, Alaska, USA.


pozdrawiam..;D
5 3 5
2010-04-11T11:34:51+02:00
- USA (Park Narodowy Yellowstone, Alaska)
- Islandia
- Nowa Zelandia (Wyspa Północna)
- Rosja (Kamczatka)
- Chile (El Tatio)
-
4 3 4
2010-04-11T11:34:53+02:00
* Islandia,
* Wyspa Północna, Nowa Zelandia,
* Kamczatka, Rosja,
* El Tatio, Chile,
* Unmak, Alaska, USA.
4 3 4