Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T11:45:03+02:00
S y N a p s a
r E c e p t o r
n e U r o l o g i a
c h o r o b a p a R k i n s o n a
f O b i a
d o p a m i N a

1. Jak nazywa się miejsce komunikacji dwóch komórek nerwowych?
2.Jak nazywa się komórka odbierająca informacje z otoczenia?
3. Jaka dziedzina medycyny zajmuje się schorzeniami układu nerwowego?
4. Jaka choroba układu nerwowego powoduje zaburzenia ruchowe?
5. Które zaburzenie nerwicowe objawia się uporczywym lękiem przez jakąś rzeczą lub zjawiskiem?
6. Jaki hormon nazywany jest hormonem szczęścia?
2010-04-11T11:53:44+02:00
1.Układ odpowiadający za odbieranie bodzców.nerwowy
2.Komórka przystosowana do przetwarzania przewodzenia i wytwarzania bodzców nerwowych.nerwowa
3. Jedna z części anatomicznego układu nerwowego.współczulna
4. Gruczoł wydzielania dokrewnego na g. grasica
5. O........ układ nerwowy.
6. Najdłuższa z wypustek komórki nerwowej inaczej zwana aksonem. neuryt
1.Nerwowy
2.nErwowa
3. współczUlna
4. gRasica
5.Ośrodkowy
6.Neuryt