Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T17:58:55+01:00
Il. tluszczu w 1 rodzaju mleka = 280l* 3,2% = 8,96l
il tluszczu w 2 rodzaju mleka = 100l * 3,5% = 3,5l
il. mleka w zbiorniku = 100l + 280l = 380l
il. tluszczu w mleku w zbiorniku = 8,96 + 3,5 = 12,46l
procent tluszczu w mleku w zbiorniku = p
380 * p / 100 = 12,46
380p = 1246
p ≈ 3,3 %
1 5 1
2009-11-03T18:02:41+01:00
0,32* 280= 89,6
0,35*100=35

89,6+ 35= 124,6

124,6x=380l/124,6
x= 3,05 około
1 1 1