Pomuście muszę na jutro napisać opis mojego pokoju a ja wogulele nie umiem napisać
obojętnie mi jak ozdobiony itp jest pokuj
proszę pisać w takim wzorze bo nauczycielka kazała

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
ma być takich myślników 10

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T11:52:34+02:00
-mój pokój jest dosyc duży,
-ściany sa koloru niebieskiego
-pod oknem stoi moje duże rozkładan łużko
-mam włany telewizor który sti na przeciwko łózka
-na biurku przy oknie mam kompuer
-okna sa w kierunku południowym
-u mnie w pokoju sa 2pary dzwi jedne prowadza do pokoju rodziców a drugie na korytarz
-na ścianie na przeciwko łózka wisi mój portrte
-nad biurkiem wisi duży okragły zielony zegarek
-na podłodze mam panele i dużu kwadratowy czerwony dywan
-mam duż szafe
2010-04-11T11:56:15+02:00
-My bedroom is Very big
- it is blue
-it is very nice and beatiful
-My friend like are in my room
-In my bedroom big pink bed
-I have to in room two windows
-in my bedroom is computer and have to write a friend and do my homoworek
- in my bedroom are big book, if I don't like read book
-I have to in is radio becouse like listening
-My room is betaiful