Odpowiedzi

2009-11-03T17:49:41+01:00
Sorry ale pomyliły mi się zadania i nie do tego napisałam a teraz nie mogę usunąć! SORRY!!
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T20:21:45+01:00
Gatunek-utworzony jest przez populację osobników mających wspólne pochodzenie i wspólne cechy które przekazywane są płodnemu potomstwu,
Populacja-zbiór osobników jednego gatunku żyjących na damym obszarze.
Myślę że to ci pomorze . Albo populacja labo gatunek nie jestem pewna ale wydaje mi się że definicja gatunku będzie ok ;)