Odpowiedzi

2010-04-11T11:49:18+02:00
Jest najwazniejszym wydarzeniem,poniewaz JEzus oddał swoje zycie za nasze grzechy,aby nas mogł wybawic..zeby nasz swiat i ludzie byli lepsi....
5 4 5
2010-04-11T11:50:03+02:00
Ponieważ Bóg udowodnił nam o tym że naprawdę istnieje.
Pokazał nam jak wielka jest jego moc.
Jezus odkupiła nasze grzechy przez śmierć na krzyżu a później zmartwychwstał.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T11:51:05+02:00
Zmartwychwstanie Jezusa jest najważniejszyn wydarzeniem świata,ponieważ Jezus zwyciężył śmierć i dał nam życie wieczne...a przedewszystkim jako pierwszy zmartwychwstał.


mam nadzieję że będzie dobrze....:)xd
5 4 5