Odpowiedzi

2010-04-11T11:58:16+02:00
Zgadzam się z tym twierdzeniem. My - dzieci, często nie rozumiemy świata dorosłych. I ich decyzje, których nie rozumiemy bawią nas. Chcemy aby dorośli bawili się z nami, śmiali się i niczym się nie przejmowali, jednak gdy się już tak stanie tęsknimy za ich obowiązkami.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T12:06:11+02:00
Uważam, że dorośli są śmieszni i dziecinni. Nie potrafią zauważyć tego co mają, tylko cały czas marudzą na swój los. Mówią ,że chcieliby więcej zarabiać,że woleliby aby ich dzieci się lepiej uczyły. Nie widzą tego, co posiadają. Doceniają to dopiero gdy to stracą. Są jak małe rozkapryszone dzieci, które marudzą, że ich kolega ma więcej zabawek. Cały czas się ze sobą kłócą i nie dostrzegają tego, że niedługo niektórych z nich może nie być na tym świecie. Tak naprawdę to ich nieustanną pogoń za pieniędzmi, władzą potrafi przerwać tylko jakaś tragedia. Najczęściej tylko wtedy potrafią się ze sobą pogodzić( chociaż niektórzy i tak nadal się kłócą).
2 5 2