Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T17:53:27+01:00
To może coś na wesoło?
Ustawa, która mówiłaby, że każdego dnia uczeń o danym kolejnym numerze w dzienniku nie powinien być pytany i nie musi pisać niezapowiedzianych kartkówek. Numerki byłyby wybierane losowo przez jednego z nauczycieli.
Podpisy zbierzesz na bank :)
a to nie powinno być sprzeczne z regulaminem szkoły
2009-11-03T17:55:20+01:00
Wszyscy uczniowie mogli by robić co chca tylko nic wulgarnego
  • 1995
  • Początkujący
2009-11-03T21:06:46+01:00
Do odpowiedzi są brane tylko te osoby które sie zgłoszą.
Na lekcje są przynoszone tylko zeszyty.