Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T12:01:34+02:00
. Nie wiem czy to bedzie zwiazane z twoim pytaniem, ale myślę, że powinnismy zapomnieć o tym co bylo. Trudno to wmówic starszym osobom, które to przeżyły i nie dziwie sie. Ja natpomiast dziwie sie, gdy słyszę w ustach moich rówiesnukó szwaby. Mi Niemcy osobiscie nic nie zrobili. Myślę, ze najbardziej poszkodowane są osoby starsze. A tak nawiazujac do twojego pytania, mozesz napisac o tym, ze stare urazy możemy przecież puscić w niepamieć. Po prostu podac sobie dłoń na zgodę. Osobiscie mysle, ze zycie w zgodzie ze wszystkimi jest lepsze niż w jakiejs wojnie. Napewno to byloby trudne, tak po prostu się pogodzić, ale małymi kroczkami sie da... Sorry, jesli nie nawiazałąm to pytania, ale musiałąm wyrazuc swoje zdanie. Jeszcze pomyśle. Jak cos to napisze.
Proszę czekać...
2010-04-11T12:05:37+02:00
"Każdą winę człowiek powinien umieć wybaczyć,ale....."
drugi człowiek powinien wiedzieć że postąpił źle i że skrzywdził tą druga osobę.
I powinien tez starać się odbudować nadwyrężone zaufanie. Ale oczywiście nie każdy człowiek jest w stanie wybaczyć drugiej osobie jeśli zostało się bardzo zranionym. Niestety nawet po wielu latach jakiejś krzywdy pokrzywdzona osoba nadal ma uraz po tej sprawie i nie potrafi spojrzeć w twarz i oczy tamtemu człowiekowi... Nie każdy też chce wybaczać i chce o całej sprawie jak najszybciej zapomnieć żeby nigdy w życiu sobie o tym nie przypominać. Chociaż nie da się cofnąć czasu i zapobiec całej sytuacji niektórzy starają się zachowywać tak jakby takie zdarzenie nigdy nie miało miejsca.
Myślę że każdy człowiek umie wybaczać winy tylko nie każdy jest w stanie lub po prostu nie chce wybaczyć.

Nie wiem czy to o to chodziło. Ale myślę że chociaż trochę pomogłam ..;P
1 4 1