Wartość wyrażenia: 7(do potęgi 14) + 7(do potęgi 14) + 7(do potęgi 14) + 7(do potęgi 14) + 7(do potęgi 14) + 7(do potęgi 14) + 7(do potęgi 14) jest równa:


A. 7 (do potęgi 15_
B. 49 (do potęgi 98_
C. 7 (do potęgi 98)
D. 49 (do potęgi 14)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T12:03:06+02:00
Masz podane siedem 7 które podnosisz do potęgi 14. Więc gdy podniesiesz 49 (7*7 = 49) do potęgi 14 wyjdzie ci to samo.

Więc odpowiedź D
2010-04-11T12:03:27+02:00
Odp D ponieważ potegi \zostaja bez zmian a dodajesz 7;)