Odpowiedzi

2010-04-11T16:54:55+02:00
Na łóżeczku leżała mała puduszeczka w słodkie samochodziki i różowe piłeczki. Mała lampka dawała różową poświatę na ściany pomalowane w różnego rodzaju klocuszki wszystkich kolorów tęczy. Małe biureczko, tuż obok wielu samochodzików doskonale komponowało się z malutkim dywanikiem, przyozdobionym wieloma króciutkimi frędzelkami.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T16:58:59+02:00
W pokoiczku trzylatka znajdowało się biureczko na którym leżały karteczki, kredczki i pisaczki. Przed biureczkem stało malutkie krzesełko z wizerunkiem Kubusia Puchatka. Następnie nad biureczkiem wisiały regały na książeczki z bajeczkami. Na ścianach widniały obrazeczki z miśkami. A w kąciku stało łóżeczko, obok którego w kartoniku ułożone były zabaweczki.
1 4 1