6. Rozwiąż równanie i sprawdź poprawność rozwiązania : 5,24 + a = 8,40.

7. Jaka jest waga netto jabłek, jeżeli skrzynka z jabłkami waży 23,40 kg, a sama skrzynka waży 3, 75 kg ?
A. 19,65 kg B. 18,65kg C. 27,15 kg D. 19,55 kg.

8. W sklepie było 360 kg jabłek i 400 kg gruszek. Sprzedano 0,5 wszystkich jabłek i 0,4 gruszek. Których owoców sprzedano mniej i o ile mniej ?

9. Oblicz : 1,08-0,72 : (0,6+1,8).

3

Odpowiedzi

2010-04-11T12:17:41+02:00
6.
5,24 + a = 8,40
a=8,40 - 5,24
a=3,16
spr. 5,24 + 3,16 + 8,40

7.
23,40 kg - 3,75 kg =19,65
odp. A

8.
360- 1/2X 360 =360 - 180 = 180
400 - 400X0,4 =160
180-160=20
ODP. Mniej o 20 kg sprzedano gruszek

9.1,08-0,72 : (0,6+1,8)= 0,36 :2,4=0,15
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T12:17:59+02:00
Z.6
5,24+a=8,40
a=8,40-5,24
a=3,16
5,24+3,16=8,40

z.7
x+3,75=23,40
x=23,40-3,75
x=19,65
odp.A

z.8
0,5×360=180kg
0,4×400=160kg
180kg-160kg=20kg
odp. Mniej sprzedano gruszek o 20 kg mniej.

z.9
1,08-0,72 : (0,6+1,8)=
1,08-0,72:2,4=
1,08-0,3=0,78

Polecam się na przyszłość w razie pytań pisać na gg 5891597 pozdrawiam Tutti123 :)
3 3 3
2010-04-11T12:23:12+02:00
6.
5,24 + a = 8,40
a=8,40-5,24=3,16

5,24+3,16=8,40


7.
23,40 kg-3, 75 kg=19,65

ODP:A. 19,65 kg
8.
360 kg *0,5=180kg
400kg*0,4=160kg

180kg-160kg=20kg-o tyle mniej

Odp;Sprzedano mniej gruszek niż jabłek o 20 kg.

9.
1,08-0,72 : (0,6+1,8)=1,08-0,72:2,4=1,08-0,3=0,78


2 2 2