Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T17:57:12+01:00
Dla mnie jest On przede wszystkim miłością, wiem, że mnie kocha, tak jak kocha każdego z nas. Przecież dla nas, dzieci Bożych, Jezus umarł na krzyżu, aby oczyścić nas z grzechów, dać nam zbawienie i życie wieczne.Wiem, że jest dobry i że powinnam Mu umieć zaufać w każdej chwili. Powinien być dla mnie światłem, oświetlać moją drogę życia i prowadzić mnie po niej. Jest dla mnie tym drogowskazem, ale też nie zawsze umiem Mu powierzyć wszystkiego i pójść za Nim bez żadnych wątpliwości.Czasami jestem zbyt słaba i myślę, że wtedy nie zasługuję na Jego miłość, kiedy działam wbrew Jego woli.
1 5 1
2009-11-03T17:58:05+01:00
Jezus Chrystus jest dla mnie wzorem do naśladowania. Chciałbym postępować i czynić tak jak On. Jezus jest dla mnie autorytetem, ponieważ był dobry i życzliwy. Zawsze pomagał biednym i wpierał w potrzebie chorych. Dlatego uważam, że Pan Jezus jest dla mnie właściwą osobą do naśladowania i czynienia według jego przykazań.
2009-11-03T17:58:05+01:00
Kim jest Jezus?
Sądzę, iż jest to postać znana nam wszystkim. Jezus jest dla mnie kimś bardzo ważnym. Jest niewidzialną mocą, która nas otacza. Czuję z Nim bardzo wielką więź, która umacnia mnie w wierze i w codziennym życiu. Każdy postrzega inaczej Jezusa. Ja postrzegam go jako największe dobro i postać, którą można uważać za autorytet.