Odpowiedzi

2010-04-11T12:14:17+02:00
1. Oby Bóg czuwał nad tymi, co ukazali nam znaczenie miłości.

2. Ach, dopiero co rozstałam się z Romeem, a już za nim tęsknię. Tak bardzo chciałabym, aby zew mną został... Wiem jednak, jakie to niebezpieczne. Mógłby zostać odkryty, a wówczas by go zabili. Boże mój, czegoś takiego bym nie przeżyła! Moje serce się jednak raduję, gdyż mamy się pobrać... Od kiedy Go poznałam, to moje jedyne, najgorętsze pragnienie. Pragnę być z nim na zawsze, jako żona. Nie obchodzi mnie to, co powiedzą inni. Liczy się tylko to, abyśmy byli razem.
Dobranoc mój ukochany. Niech księżyc czuwa nad tobą. Śpi, i śnij o mnie.
(To jest po tym, jak się rozstali w ogrodzie).
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T12:26:02+02:00
1. Tu spoczywają: Romeo Monteki i Julia Kapulet. Zginęli śmiercią tragiczną. Kochali się bezgranicznie, razem pokonywali przeszkody życia i razem umarli. Panie świeć nad ich duszami.

2. (Dam przykładowe daty)

22.06.1587
Och, Romeo. Jakżesz ja ciebie kocham. Moja pierwsza, prawdziwa miłość, a tu tyle przeszkód napotykamy. Znowu nie mogę zasnąć przez mego kochanego, więc piszę drogi pamiętniczku. Piszę o mojej miłości na całe życie.

24.06.1587
Dziś spotkałam się z Romeem. Boże, pozwól nam przezwyciężyć trudy życia.

25.06.1587
Och, Parys znów do mnie się zaleca. Jak ja go nienawidzę. Jednak musimy z Romeem pozory zachować. Dobrze, że mam Martę. Mogę jej wszystko powiedzieć, lżej mi się wtedy na duszy robi.

27.06.1587
Romea skazali na wygnanie! Nie rozumiem jak mógł zanić Tybalta! Och, pragnę wyjechać razem z nim. Nie mogę i nie chcę tu zostać sama. Łzy kapią na ten pamiętnik. Łzy prawdziwej rozpaczy, tęsknoty i niewiedzy co będzie dalej.