1.Pociąg osobowy poruszający się z prędkoscią 80km/h dogania pociąg towarowy, który porusza się z szybkością 35km/h. Szybkość pociągu osobowego względem towarowego wynosi?
wzór +obliczenie

2. zapach kwiatów w ogródku rozchodzi się dzieki zjawisku...

DAM NAJ :)

2

Odpowiedzi

2010-04-11T12:26:53+02:00
1.V = V1 - V2
V = 80 - 35 = 45 km/h

2. dyfuzji
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T12:29:15+02:00
Zad.1
.V = V1 - V2

V = 80 - 35 = 45 km/h

2.
zapach kwiatów w ogródku rozchodzi się dzieki zjawisku dyfuzji
-----------
5 4 5