Przetłumaczcie;-)

1.people all over the world have ideas about British food-the brekfasts are huge, fish and chips is the national dish, the food is boring.But how true is this?
2.It is true that the traditional English brekfast is quite a large meal. The full traditional English brekfast is fried eggs, bacon, mushrooms, sausages, beans and toast. Not a lot of people eat this every day now.People will usually have a slice of toast and a bowl of cereal.
3.The british usually have lunch atsome time between 12 o'clock and 2 o'clock. This is usually a small meal like a salad or a sandwich. Sandwich shops are very popular in the UK.
4.Then the eveing meal is normally at 6 or 7 o'clock. It is some meat, two kinds of vegetables and potatoes. However, these days people like to cook food from all over the world. There are many cooking shows on the TV, and this helps people to try new things.
5.when they go out to eat, the British hardly ever have fish and chips . That is usually a take away meal. Indian food is probably the most popular in the UK, but you can find restaurants from all over the world here: Italian, Mexican, Vietnamese, Chinese, Japanese. The British really like trying new types of food when they eat out.
6. One thingis true. They really do drink lots of tea. The average Brit drinks three cups of tea a day, but many people drink much more than that.Beer is also a national drink, but wine is becoming more popular every year.

7.Dinner
8.The World's View
9.Drinks
10.First meal of the day
11.Lunch time
12.Eating out
;-)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T12:28:11+02:00
1.ludzie na calym swiecie maja wlasne idee na temat brytyjskiego jedzenia - sniadania sa ogromne, ryba z chipsami(frytkami) jest narodowa potrawa, jedzenie jest nudne, lecz ile prawdy w tym jest?

2. to prawda ze tradycyjne angielskie sniadanie jest calkiem duzym posilkiem. pelne tradycyjne angielskie sniadanie sklada sie z smazonych jajek, bekonu, grzybow, kielbasy, fasoli i tostow. nie wszyscy ludzie jedza to codziennie. ludzie czesto jedza kromke tosta i miske platkow.

3. brytyjczycy maja lunch pomiedzy godzina 12 a 14. to jest zazwyczaj maly posilek jak salatka lub kanapka. sklepy kanapkowe sa bardzo popularne w wielkiej brytanii.

4. nastepnie, wieczorowy posilek serwuje sie normalnie miedzy 18 a 19 godzina. jest to jakies mieso, dwa rodzaje warzyw i ziemniaki. jednakze, w dzisiejszych czasach ludzie lubia gotowac jedzenie ze wszystkich zakatkow swiata. jest wiele programow kulinarnych w telewizji, i to pomaga ludziom sprobowac nowych rzeczy.

5. kiedy wychodza zjesc na miasto, brytyjczycy zawsze jedza ryby i chipsy(frytki). to jest zazwyczaj ich potrawa na wynos. indyjskie jedzenie jest prawdopodobnie najpopularniejsze w Wielkiej Brytani, ale mozna rowniez znalezc tutaj restauracje z calego swiata: wloskie, meksykanskie, wietnamskie, chinskie, japonskie. brytyjczycy naprawde lubia probowac nowych rodzajow jedzenia kiedy sa na miescie.

6. jedna rzecz jest prawdą. oni naprawde pija mnostwo herbaty. srednia na brytyjczyka to trzy kubki herbaty dziennie, lecz wiele osob pije znacznie wiecej. piwo jest rowniez narodowym napojem, ale wino staje sie bardziej popularne kazdego dnia.

7.obiad
8.wiadomosci ze swiata
9.napoje
10. pierwszy posilek dnia (sniadanie)
11. przerwa na lunch
12. jedzenie na miescie
2 3 2
2010-04-11T12:48:46+02:00
1. ludzie na całym świecie mają różne pojęcia o Brytyjskim jedzeniu-śniadania są ogromne,ryba i frytki jako narodowa potrawa,jedzenie jest nudne.Ale jak naprawdę jest?
2.To prawda że tradycyjne angielskie śniadanie to trochę duża potrawa.Pełne angielskie śniadanie to jajka na sadzono,bekon,grzyby,kiełbaski,fasolka i tosty.
3.Brytyjczycy zazwyczaj mają lunch między 12,a 14.To zwykle małe pożywienie jak sałatka albo kanapka.Sklepy z kanapkami są popularne w Wielkiej Brytanii.
4.Wieczorne pożywienie zazwyczaj jest między 18 a 19.To jakieś mięso,dwa rodzaje warzyw i ziemniaki.Jednakże,teraz ludzie lubią gotować potrawy z całego świata.Są różne programy o gotowaniu,co pomaga ludziom próbować czegoś nowego.
5.Jak wychodzą gdzieś zjeść,Brytyjczycy rzadko teraz jedzą rybę i frytki.To zazwyczaj potrawa na wynos.Indyjskie jedzenie jest teraz najprawdopodobniej najpopularniejsze w WB,ale można tam znaleźć restauracje z jedzeniem z całego świata:Włoskie,Meksykańskie,Wietnamskie, Chińskie, Japońskie. Brytyjczycy naprawdę lubią próbować nowe rzeczy jak gdzieś wychodzą.
6.Jedna rzecz jest prawdziwa.Naprawdę lubią pić dużo herbaty.Średnio wypijają trzy kubki herbaty dziennie,ale wielu ludzi pije dużo więcej.Piwo to też narodowy trunek,ale wino jest z roku na rok coraz bardziej popularne.

7.Obiad.
8.Światowy pogląd
9.Picie,trunek
10.Pierwsze pożywienie dnia
11.Pora lunchu
12.Jeść na wynos,czy coś koło tego
:)
1 3 1