Odpowiedzi

2009-11-03T17:57:38+01:00
1. Spowiedź przynajmniej w okresie świąt
2. Przyjęcie komunii św przynajmniej w okresie wielkanocy
3. Pobożne życie
2009-11-03T17:57:40+01:00
Aby wejść do nieba trzeba chodzić co tydzień do kościoła dużo sie modlić .
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T18:01:56+01:00
Składniki:
50g radości
60g dobroci
50g pokory
10g uduchowienia
szczyptę dobroci
dwie łyżki szacunku
Główny składnik:
1 czystą duszyczkę

przepis:
Aby wejśc do nieba należy przygotować główny składnik który najpierw nalezy oczyścić ale bardzo dokładnie !! Następnie przez całe jego życie dodawać pomału wszystkie składniki. Wszystko razem mieszać powoli i starannie, Kiedy zły kotek dorzuci niepotrzebnych składników nie załamywać się tylko obczyszczać duszę i dodawać składników które je zmocnią i bardziej uduchowią. Módl sie o duszyczę co dziennie. Kiedy będzie już gotowa Pozwól aby oczyściła się ostatni raz bo może przez caly ten czas zawieruszyło się jeszcze kilka złych składników takich jak złość, plotki czy przekleństwa. Kiedy już będiesz pewny że wszystko jest na swoim miejscu dusza powinna zacząć błyszczeć a to będzie oznaczało ze dobrze wszystko zrobiłeś i dusza trafiła do nieba :)
1 5 1