Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T12:25:08+02:00
Balladyna jest bardzo chłodna. Nie kocha matki, nie szanuje jej. Bez żadnych skrupułów zamyka ja w wieży a później wypiera się jej. Nawet poddanych traktuje surowo. W swoim zachowaniu jest bardzo impulsywna. Nie zdaje sobie sprawy z tego, co robi i nie myśli o konsekwencjach swoich decyzji. Wszysto, czego pragnie to być bogatą i mieć władze. Dla pieniędzy jest w stanie poświęcić wszystko. Alina za to jest bardzo opanowaną i pogodną postacią. Najważniejsza jest dla niej rodzina i wszystko, co robi, to robi dla innych. Bardzo szanuje matką i w każdej chwili jest gotowa przyjść jej z pomocą. Mimo biedy, jaka panuje w ich domu Alina zawsze jest uśmiechnięta. Dla bliskich w przeciwieństwie do Balladyny jest w stanie poświęcić wszystko, aby uciec od życia w biedzie.
1 5 1
2010-04-11T12:28:18+02:00
Balladyna
*symbolizuje zlo
*ponoszą ją emocje
*denerwuje ją pewność siebie Aliny
*jest apodyktyczna(narzuca swoją wolę)
*jest władcza
*dominująca
*groźna
*nie panuje nad zachowaniem

Alina
*symbolizuje dobro
*mówi z naigrywaniem się
*jest bojaźliwa
*szczęśliwa
*przerażona zachowaniem siostry
*miła
*uległa


2 3 2