Odpowiedzi

2010-04-11T12:31:57+02:00
1.staromiejski, staropolski,wielkopolski,wielorodzinny,białostocki




2.w domu rzadzi ojciec.zada od dzieci by dostawały same piatki i szóstki.choc w głebi serca jest wyrozumiały.


niewiem ,,,mam nadzieje ze choc troszke pomogłam ;)
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T12:36:59+02:00
1nowomiejski,starorzecki,babiogóski,zielonogóski,jeleniogóska,jasnogórska,starowiejski,kurozwęcki(miasto ;kury i zwęczyć)poleski,czarnoleski
2Władca choć rządził dobrze i sprawiedliwie nie był lubiany przez społeczenswo
Porywacz ządał okupu za mała dziewczynke.
Dzieci mimo zakazu rodziców poszly w głąb lasu.
Moja siostra przyjedzie wpółdo 7.
Nauczycielka wybiegła w polowie lekcji z klasy
2 3 2