Witam. Czy ktoś rozwiąże mi zadania (tzn 12 pierwszych kwadratów) z ćwiczeń Kompass 1 str.65.
Będę bardzo wdzięczny. W razie czego mogę napisać pytania. (w kolejności od 1 do 12)
PILNE!!!
1.Powiedz, która jest teraz godzina?
2.Zapytaj kolegę, jak długo ogląda telewizję.
3.Powiedz, że jutro chciałbyś pójść na basen.
4.Powiedz, że od 20 do 22 chciałbyś oglądać telewizję.
5.Zapytaj kolegi, czy wychodzi wieczorem.
6.Powiedz, co robisz w sobotę.
7.Powiedz, że twoja siostra dwie godziny czyta książkę.
8.Zapytaj koleżankę, czy chciałaby pójść do teatru.
9.Powiedz, o której godzinie wychodzisz z domu.
10.Powiedz, że ejst za dziesięć ósma.
11.Zapytaj koleżankę, o której wstaje.
12.Na propozycję wyjśćia odpowiedz odmownie.
13.Powiedz, że po południu nie masz czasu.
14.Zapytaj kolegę, czy chciałby zjeść śniadanie.
15.Powiedz co twój brat robi wieczorem.
16.Powiedz, że w piątek masz trening piłki nożnej
17.Zapytaj koleżankę, kiedy ma wolne.
18.Powiedz dokąd chciałbyś dzisiaj pójść.
19.Powiedz, że w piątek po południu idziesz do pizzerii.
20.Zapytaj, która jest godzina.
21.Powiedz że jutro niemasz czasu.
22.Powiedz, że chciałbyś pójść do teatru.
23.Zapytaj pana Mullera, o której wychodzi z domu.
24.Powiedz, co robisz w poniedziałek rano.
25.Powiedz że jest 16:43
26.Zapytaj koleżankę, czy chciałaby zagrać w tenisa.
27.Powiedz , dokąd twoi rodzice idą jutro wieczorem.
29.Powiedz, że w sobotę przed południem sprzątasz.
30.Zapytaj kolegę, jak długo ma zajęcia.
31.Powiedz, że jesz śniadanie o 7:15.
32.zapytaj koleżanke, czy idzie w środę do klubu muzycznego.
33.Zareaguj pozytywnie na propozycję wyjśćia.
34.Powiedz, o której godzinie idziesz do kina.
35.Zapytaj panią Braun, czy chciałaby coś zjeść.
36.Powiedz, dokąd idziesz w poniedziałek.


Na dzisiaj przynajmniej połowę tego!! Do 16!!!
Nieużywać słownika internetowego.. proszę

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T14:07:45+02:00
1. Wie spät jetzt ist es?
2. Wie lange sehst du Fernsehen?
3. Morgen möchte ich der Pool gehen.
4. Ich möchte 20 bis 22 Uhr Fernsehen.
5. Ausgehst du in der Nacht?
6. Am Samstag höre ich Musik.
7. Meine Schwester liest ein Buch 2 Stunden.
8. Möchtest du ins Theater gehen?
9. Ich gehe das Haus am 12:00 Uhr aus.
10. Es ist 7:50 Uhr.
11. Um wie viel Uhr stehst du auf?
12. Ich kann nicht gehen.
13. Am Nachmittag habe ich keine Zeit.
14. Möchtest du frühstückst?
15. Am Abend fährt meine Bruder nach Krakau.
16. Am Freitag habe ich Training Fußball.
17. Wann bist du frei?
18. Heute möchte ich zur Oma gehen.
19. Am Freitag Nachmittag gehe ich in die Pizzeria.
20. Wie spät ist es?
21. Morgen habe ich keine Zeit.
22. Ich möchte ins Theater gehen.
23. Um wie viel Uhr gehen Sie das Haus aus?
24. Am Montag Morgen gehe ich in die Schule.
25. Es ist 16:43 Uhr.
26. Möchtest du Tennis spielen?
27. Morgen Abend meine Eltern ins Kino gehen.
29. Am Samstag Morgen räume ich auf.
30. Wie lange hast du Unterricht?
31. Ich frühstücke um 7:15.
32. Am Mittwoch geh sie zur Musik-Club?
33. Ich kann gehen.
34. Ich gehe ins Kino um 16:50 Uhr.
35. Möchten Sie etwas essen?
36. Am Montag gehe ich zu meinem Onkel.
mam nadzieję, że pomogłam
pisałam sama wszystkie zdania, więc przepraszam za błędy
4 3 4
2010-04-11T14:13:51+02:00
1. Es ist zehn vor zwei Uhr. (jest 10 minut przed 14)
2. Wie lange siehst du fern ?
3. Ich möchte morgen ins Schwimmhalle gehen. (
4. Ich möchte von 20 bis 22 Uhr fernsehen.
5. Gehst du heute Abend aus ?
6. Am samstag gehe ich ins Kino. (w sobotę idę do kina)
7. Meine Schwester liest Buch für 2 Stunden.
8. Möchtest du zum Teather gehen ?
9. -
10. Es ist zehn vor acht Uhr.
11. Um wie viel Uhr stehst du auf ?
12. Nein, ich will nicht. (nie, nie chcę.)
13. Am Nachmittag ich habe keine Zeit.
14. Möchtest du Frühstuck essen ?
15. Mein Bruder spielt am Abend Computer. (mój brat gra wieczorem na komp.)
16. Am Freitag habe ich Fußball - Training.
17. Wenn hast du frei ?
18. Ich möchte heute ins Restaurant gehen.
19. Am Freitag gehe ich am Nachmittag ins Pizzeria.
20. Wie spät ist es ?
21. Ich habe morgen keine Zeit.
22. Ich möchte ins Theater gehen.
23. Herr Muller, um wie viel Uhr gehen Sie aus ?
24. Am Montag morgen esse ich Frühstuck und ziehe mich an.
25. Es ist 43 Minuten nach 4.
26. Möchtest du morgen Tennis spielen ?
27. Meine Eltern gehen morgen am Abend ins Restaurant.
28. nie ma.
29. Am Samstag Vormittag räume ich auf.
30. Wie lange dauern deine Unterricht ?
31. Ich esse Früstuck um 15 Minuten nach 7.
32. Gehst du am Mittwoch ins Musik Club ?
33. Ja, ich will gehen !
34. Ich gehe ins Kino um 5 Uhr.
35. Frau Braun, möchten Sie etwas essen ?
36. Am Montag gehe ich auf dem Sportplatz.
1 1 1