Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T12:30:35+02:00
ZAproszenie
Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych na spotkanie z autorką książki "Stowarzyszenie Umarłych Poetów" . Spotkanie odbedzie sie w Szkole nr.2 w Nowym Sączu prz ulicy jakiejs tam na sali gimnastycznej o godzi 18.30 .Wiecej informacji pod numerm 090998909 .
Z powazaniem
Samorzad uczniowski
2010-04-11T12:31:12+02:00
Zapraszamy
Serdecznie zapraszam na spotkanie z autorką książki pt. "Stowarzyszenie Umarłych Poetów", które Odbędzie sie w dniu 26.04.2010 r. o godz.16.00 w głównym holu naszej szkoły.
Zapraszamy
Dyrektor z radą pedagogiczną
1 4 1
  • Aly
  • Początkujący
2010-04-11T12:37:35+02:00
Kinia50003 ma zaszczyt zaprosić
Sz. P. Martę Jakąśtam
Na spotkanie z autorką książki ,,Stowarzyszenie umarłych poetów".
Spotkanie odbędzie się w szkole nr 1 w Rzeszowie o godzinie 13.30.
Mam nadzieję, że zaszczyci nas Pani swoją obecnością.
1 5 1