Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T12:33:06+02:00
Cześnik: stryj klary właściciel poły zamku, szlachcic, gwałłtowny porywczy, dobry, uczciwy, chojny, rozrzutny,
a rejent milczek był: ojciec waclawa, właściciel połowy zamku, spokojny, milczący, flegmatyczny, wykształcony, podstępny, obłudnu
71 1 71
2010-04-11T12:39:50+02:00
Cześnik walczył z Rejentem
Cześnik: wysoki tęgi ubrany w żupan, przepasany pasem słudzkim, szabla
Rejent: żupan, kontusz wysokie buty
Cześnik: właściciel połowy zamku
Rejent: właściciel drugiej połowy zamku
Cześnik: nagły, gwałtowny
Rejent:oschły, nieufny
Cześnik:w dawnej polsce urzędnik dbający o piwnice
Rejent:Dziesiejszy notariusz
35 1 35