Odpowiedzi

2010-04-11T12:33:21+02:00
Hh... Nie będę dzisiaj dużo pisała
, bo brak mi słów na wyrażenie tego jak się czuję,
zresztą... stan ten nie potrzebuje żadnych słów,
czym się dziś przekonałam.
Dziękuję Bogu, także bez słów, za tę ogromną łaskę.
Nawet w najpiękniejszych i najśmielszych snach nie spotkałabym tak cudownej istotki,
jaką udało mi się spotkać w rzeczywistości.
Boję się, że okaże się to wszystko najwspanialszym snem jaki przyszło i przyjdzie mi śnić,
i że obudzę się wkrótce w szarej codzienności...
Wierzę jednak, że nie...

Dziękuję Ci Kochanie za to, że jesteś! ...celem, sensem i przyczyną mojego istnienia.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T12:33:58+02:00
Co to jest miłość i gdzie jej szukać?
to jak być albo nie być pytanie,
bo miłość to wielka niewiadoma,
zawsze nią była, jest i pozostanie.
Zniewala ci ona kochanków do szału,
nie wybierając ni miejsca, ni pory,
świat zamieniając w słoneczny ranek,
a w słodki uśmiech złe humory.
Czasem się o nią prawie ocieramy
i pewnie wcale o tym nie wiemy,
że mieszka tylko dwa przystanki dalej,
i że codziennie się z nią widujemy.
A czasem jest gdzieś, tam daleko,
żarliwą tęsknotą przepojona
i choć ma imię, adres i telefon,
to pozostanie niespełniona.
Ale najgorsza, to ta ukrywana,
co jak poezja, we śnie wymarzona,
a której nigdy już chyba nie zaznasz,
bo jej się nie da utulić w ramionach.
Miłości, utęskniona,
co czasem pieścisz, a czasem bijesz,
zostań już ze mną na zawsze, proszę,
bo tylko ten kto kocha - wie że żyje.






Szczęście to kochać z wzajemnością
szczęście to móc cieszyć się miłością
Szczęście to móc na siebie patrzeć
nie bojąc się że ktoś zobaczy

Szczęściem mówić do siebie z miłością
i wspólnie dzielić się radością
Szczęściem jest trzymać się za ręce
i czuć że równo nam bije serce

Szczęściem jest patrzeć prosto w oczy
i widzieć w nich blask
chodzić razem na spacer w nocy
i wierzyć że zawsze będzie tak

Nie możemy zapomnieć o tym
że miłość jest największą siłą w życiu
że kochac jest zawsze warto
choćby tylko w ukryciu






Kocham cię choć nie powinnam
tak bardzo że brak mi tchu
Kocham i nie czuję się winna
przy tobie zawsze brak mi słów

Gdy jesteś obok mam dreszcze
serce mocniej bije, dech zapiera
Aż strach powiedzieć co jeszcze
jak wiele słowo miłość zawiera

Nie umiem już bez ciebie żyć
i nie potrafię przestać
Chcę zawsze już przy tobie być
i lepszym człowiekiem się stać

Nie wymagam od ciebie nic
wyłączności ani wierności
Bądź tylko szczery tak jak nikt
okazuj smutki i radości

Bądź przy mnie, gdy mi źle
przytul gdy smutno mi
Gdy płaczę podejdź... otrzyj łzę
i powiedz że jesteś przy mnie ty

Bądź sobą, tyle chcę
od początku tak do końca
Tak jak potrafisz - kochaj mnie
i chodźmy razem w stronę słońca




Wystarczy czy dac wiecej?
2 5 2