Pomóżcie mi!!!
Proszę o napisanie śmiesznego wierszyka z dużą ilością rymów dla dody (Doroty Rabczewskiej w wierszyku może też być zawarte imię Dorota ale też dużo razy Doda) Ten wierszyk żeby zawierał dużo rymów i był na kartkę z zeszytu (może być nie cała)
Dziękuje !!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T12:40:58+02:00
Bo Dorota Rabczewska fajna jest, fajna jest, fajna jest
I wszyscy Dode lubią na THE BEST !!!

Sorry ale nie mam pomysłów
2010-04-11T12:58:16+02:00
Pewna ładna blondyneczka
Śpiewała jak truskaweczka
Usta , oczy no i głos
TO naprawdę było coś. ..
Tą laseczką jest dziś doda
Której nikt już więcej urody nie doda
To jest Doda to jest Doda
A tam woda a tam woda
Bo ona dużo jej pije
żeby mieć dużo siły.
Dzięki Dodzie
nie ma powodzi.
BO z wisły dużo wody pije
i się nią nigdy nie zapije .
Wiele nagród doda zdobywała
bo się mocno wysilała
No a teraz Koniec wiersza
BO chcę się stać śmielsza ;d;d