Zad.1.
Ukształtowanie powierzchni Polski stanowi jeden z elementów jej potencjału naturalnego.Umożliwiło ono rozwój różnych działów gospodarki narodowej.Podaj przynajmniej dwa argumenty uzasadniające to stwierdzenie.

Zad.2.
Odpowiedz na pytania TAK lub NIE:
A.Czy niziny w Polsce mogą być pagórkowate?
B.Czy najwyższym pasem górskim Polski są Karkonosze?
C.Czy w Polsce przeważają niziny?
D.Czy Pojezierze Pomorskie jest niziną?

Proszę o rozwiązanie tych dwóch zadań. Dam NAj !!

2

Odpowiedzi

2010-04-11T12:44:02+02:00
2a tak
b nie
c tak
d nie
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T12:45:23+02:00
Zad.1
Ukształtowanie terenu umożliwia rozwój różnych działów gospodarki ponieważ w Polsce są przeważnie niziny na ktorych bardzo rozwija sie rolnictwo

zad.2
a - tak
b -nie
c - nie
d - tak