Odpowiedzi

2010-04-11T12:50:15+02:00
Wchodzisz w format u góry na pasku potem w czcionka i tam jest indeks górny i dolny. Wystarczy zaznaczyć :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T12:50:31+02:00
Zaznacz tekst, który chcesz sformatować jako indeks górny lub indeks dolny.
W menu Format kliknij polecenie Czcionka, a następnie kliknij kartę Czcionka.
Zaznacz pole wyboru Indeks górny lub Indeks dolny.
1 5 1
2010-04-11T12:51:06+02:00
Jak masz taki Pasek na gorze gdzie masz
Narzedzia główne obok masz Wstawianie i nacisnij na to wstawianie i na samym koncu masz Symbol i nacisnij na ten symbol na taka strzałeczke mała pod podpisem Symbol i tam ci sie okienko wyświeltli i wybierz wiecej symboli i pojawi Ci sie okienko i tam szukaj sobie i pozniej tylko OK i koniec!
1 5 1