Wszystkich uczniów szkoły w Zwierzyńcu zapytano, czy mają w domu zwierzę. Tych, którzy odpowiedzieli twierdząco, poproszono o sprecyzowanie, jaki to zwierzak poprzez wybranie jednej odpowiedzi. Oto wyniki ankiety:
- czy masz w domu zwierzę?
- nie - 24%
- tak - 76%
- jakie to zwierzę?
- pies - 26%
- kot - 16%
- papuga - 14%
- rybki - 28%
- inne - 16%.
Ile procent uczniów tej szkoły ma w domu kota?
Z góry dzięki ;]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-11T12:48:28+02:00
76% ma zwierzę, z czego 16% ma kota.
0,16*76 = 12,16%
12,16% uczniów szkoły ma kota.
4 5 4
2010-04-11T12:54:52+02:00
Ze 100%-16%
na 76%- x
x=76*16/100=12.16%

ludziuff ma kotka
3 4 3