Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T13:11:18+02:00
Wielki Czwartek
Panie, dziękuję Ci za dar Eucharystii. Jesteś pokarmem życia dla wiernych. Dziękuję Ci Panie za kapłanów, których spotkałem na swojej drodze. Proszę, aby nigdy nie zabrakło im sił do dalszego działania. Modlę się o to, aby każdy z nas potrafił prawidłowo rozeznać swoje powołanie.

Wielki Piątek
Panie, wybacz mi. Dziś umierasz, umierasz na krzyżu także przeze mnie i moje słabości. Lecz mimo moich grzechów, kochasz mnie. Poświęciłeś się tak, jak nikt inny.

Wielka Sobota
Panie, umarłeś za mnie. Umarłeś po to, abym mógł żyć wiecznie. Leżysz w grobie, ale ja wiem, że jutro ten grób będzie pusty. Zmartwychwstaniesz i dasz nadzieję.
1 5 1
2010-04-11T14:09:27+02:00
Wielki czwartek
Dziękuje Ci Boże zaświat pełen męki. Za to, że jestem, że żyję.
Dziękuję za to, że mogę przeżyć te święta jeszcze raz.
Wielki piątek
Dziękuję Ci za to, że wszystkie fantastyczne dni, które mogłam przeżyć razem z moją rodziną i bliskimi.
Wielka sobota
Panie Boże proszę Cię abym przeżyła te święta w spokojnym cieple rodzinnym. Aby każdy na świecie mógł przeżyć te święta w cieple rodzinnym.
Naj ;)
1 5 1