Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T18:03:28+01:00
Ascetyczna twarz-prosta, skromna twarz
sarkastyczny uśmiech-szyderczy, drwiący uśmiech
krogulczy nos-nos w kształcie haczyka
2009-11-03T18:04:19+01:00
Twarz bez wizerunku(bylejaka)
złośliwy uśmiech
brzydki, uszkodzony nos w kształcie haczyka
2009-11-03T18:06:23+01:00
Ascetyczna twarz
-
sarkastyczny uśmiech
-złośliwy uśmiech
krogulczy nos
-krzywy nos