Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T12:53:55+02:00
S= at^/2

s=10*2^/2
s=40/2
s=20m

^- kwadrat
8 3 8
2010-04-11T12:55:08+02:00
A - przyspieszenie = 10 m/s²
a = V/t
a = s*t/t
a = s/t²
10 m/s² = s*/(2s)²
s = 10 m/s² * 4 s²
s = 40 m


Odp.: Wysokość z jakiej spadło ciało wynosi 40 m.
5 2 5
2010-04-11T12:59:34+02:00
T= 2s
g≈10 m/s²

h= ?

h=g • t²
h= 10m/s² • (2s)²
h= 10m/s² • 4s•

skracam s²

h= 10 m • 4
h= 40m

Odp: Ciało spadało z wysokości 40m
6 3 6